Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές & Αλλαγές



Όροι και προϋποθέσεις για τις αλλαγές ή επιστροφές προϊόντων


  • Το ηλεκτρονικό κατάστημα Runholic προσφέρει τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων και αντικατάστασής τους με άλλο της αρεσκείας σας η ακόμα και επιστροφή των χρημάτων σας.

  • Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να τα αντικαταστήσετε σε μέγεθος ή σε όποιον άλλο κωδικό προϊόντος όπου εσείς επιθυμείτε η ακόμα και επιστροφή των χρημάτων σας εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που  τα παραλάβετε.

  • Επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον τα προϊόντα δεν είναι φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία. Το καρτελάκι αναγνώρισης πρέπει να μην είναι κομμένο, φθαρμένο ή σκισμένο αλλά στην θέση του έτσι ακριβώς όπως παρελήφθη. Ο χρήστης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει το καρτελάκι, σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτό και επιστρέφετε πίσω στο πελάτη. Μαζί με το προϊόν, μας αποστέλλετε και τη Απόδειξη Λιανικής Πώλησης \ Παραστατικό Αγοράς ή Τιμολόγιο Αγοράς όπου έχετε παραλάβει.

  • Για να γίνει δεκτή η αλλαγή, θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 26511-19543 ή να μας στείλετε e-mail στην διεύθυνση info@runholic.gr ώστε να μας ενημερώσετε για την επιστροφή & αλλαγή στην οποία θέλετε να προβείτε. Στη συνέχεια θα ακολουθήσετε τις οδηγίες που θα σας δώσουμε για τη διαδικασία της επιστροφής-αντικατάστασης.


ΠΡΟΣΟΧΗ!


Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, πρέπει να φροντίσετε να συσκευάσετε το προϊόν μέσα σε μία σακούλα έτσι όπως τα παραλάβατε. Δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω στο επίσημο κουτί της εταιρίας. Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημία, ή έχει γίνει επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω τους, τότε η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή και το προϊόν θα επιστραφεί πίσω στον πελάτη χωρίς καμία ειδοποίηση.



Τα προϊόντα όπου επιστρέφονται από εσάς θα πρέπει να αποστέλλονται στην διεύθυνση:

 
Runholic

Εθνικής Αντιστάσεως 74

Τ.Κ. 45221,

ΙΩΑΝΝΙΝΑ, ΚΑΤΣΙΚΑΣ

Τηλ.: 2651119543
 

Κόστος επιστροφών-αλλαγών


Ο πελάτης στέλνει την επιστροφή πίσω σε εμάς αποκλειστικά με την ACS ή τη Γενική Ταχυδρομική. Όταν παραλάβουμε το προϊόν, γίνεται έλεγχος από το αρμόδιο τμήμα μας και εφόσον τηρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις, τότε εκτελείτε η διαδικασία αλλαγής.
 

Παράδειγμα της επιστροφής-αντικατάστασης.


1. Μας ενημερώνετε τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 2651119543 ή μέσω e-mail στο info@runholic.gr

2. Μας αποστέλλετε το προϊόν αποκλειστικά με την ACS ή τη Γενική Ταχυδρομική. (δεν πληρώνετε κάτι εκείνη τη στιγμή)

3. Όταν παραδοθεί το προιόν σε εμάς, γίνεται έλεγχος για το αν το προϊόν είναι στην προβλεπόμενη κατάσταση και σας ενημερώνουμε τηλεφωνικά είτε μέσω e-mail.

4. Εντός 3-4 εργάσιμων ημερών σας στέλνουμε το νέο προϊόν εφόσον τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις. Πληρώνετε 10 ευρώ (όπου αφορά τις 2 αποστολές) την στιγμή που θα το παραλάβετε το νέο προϊόν με τρόπο αντικαταβολής στην Κούριερ.

 

Επιστροφή Χρημάτων


Εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων θα μας επιστρέψετε το δέμα σύμφωνα με τους παραπάνω όρους και προϋποθέσεις. Συνοδευόμενο με το δέμα πρέπει να είναι τα εξής στοιχεία: το IBAN του λογαριασμού σας, την Τράπεζα, το ονοματεπώνυμο και πατρώνυμο του δικαιούχου καθώς και τη Απόδειξη Λιανικής Πώλησης \ Παραστατικό Αγοράς ή Τιμολόγιο Αγοράς όπου έχετε παραλάβει.

Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί μέσα σε διάστημα 5 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής της επιστροφής σας. Οι επιστροφές των χρημάτων πραγματοποιούνται από τις συνεργαζόμενες τράπεζες Πειραιώς και Εθνική. Εάν επιλέξετε κάποια άλλη τράπεζα τότε τα τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη μας. Επιστρέφεται το χρηματικό ποσό που αφορά την αξία του εμπορεύματος και όχι πιθανά έξοδα μεταφοράς, αντικαταβολής .  Επίσης από το ποσό επιστροφής θα αφαιρεθούν 10€ όπου είναι τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος καθώς και της αρχικής αποστολής.

 

Παράδειγμα της επιστροφής χρημάτων.


1.  Μας ενημερώνετε τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 2651119543 η μέσω e-mail στο info@runholic.gr

2.  Μας αποστέλλετε το προϊόν αποκλειστικά με την ACS ή τη Γενική Ταχυδρομική. (δεν πληρώνετε κάτι εκείνη τη στιγμή)

3. Όταν παραδοθεί το προϊόν σε εμάς, γίνεται έλεγχος για το αν το προϊόν είναι στην προβλεπόμενη κατάσταση και σας ενημερώνουμε τηλεφωνικά είτε μέσω e-mail.

4. Εντός 5 εργάσιμων ημερών σας επιστρέφουμε τα χρήματα αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις. Επίσης από το ποσό επιστροφής θα αφαιρεθούν 10€ όπου είναι τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας όπου στάλθηκε πίσω σε εμάς καθώς και της αρχικής αποστολής.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ!


1. Επιστροφές που γίνονται χωρίς ενημέρωση του καταστήματος δε θα γίνονται δεκτές. Επίσης επιστροφές προϊόντων δεν γίνονται δεκτές για: Μαγιό, Εσώρουχα και Κάλτσες.

 
2. Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, πρέπει να φροντίσετε να συσκευάσετε το προϊόν μέσα σε μία σακούλα έτσι όπως τα παραλάβατε. Δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω στο επίσημο κουτί της εταιρίας. Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημία, ή έχει γίνει επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω τους, τότε η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή και το προϊόν θα επιστραφεί πίσω στον πελάτη χωρίς καμία ειδοποίηση.